- Ελληνικά
-
Χρηματοδότηση Αυτοκινήτου
- Επισκόπηση
- Αγορά Καινούριου Αυτοκινήτου με Χρηματοδότηση
- Αγορά Μεταχειρισμένου Αυτοκινήτου με Χρηματοδότηση
- Προστασία Δανείου
- Απαραίτητα Έγγραφα
- Auto Credit
- Classic Credit
- Leasing Αυτοκινήτου
- Ασφάλειες Αυτοκινήτων
- Αγορά Μεταχειρισμένου Οχήματος
- Συχνές Ερωτήσεις
- Προσφορές Leasing
- Customer Happiness Index | Trusted Shops
- Electric Mobility
- Whistleblower System
- 50 Years Of Golf
- VWFS Hellas - Ηλεκτρονική εξόφληση τιμολογίων
- Volkswagen Bank - Financial Services
- Volkswagen Bank - Financial Services
- Contact Forms
Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο του ελληνικού υποκαταστήματος της Volkswagen Bank GmbH και της Volkswagen Financial Services Hellas A.E. σχετικά με το Σύστημα Αναφοράς Παραβιάσεων του Ομίλου Volkswagen.
Η συμμόρφωση με τη νομοθεσία, τους κανονισμούς και τους εσωτερικούς κανόνες, καθώς και τις αρχές που ορίζονται στον Κώδικα Δεοντολογίας μας και στον Κώδικα Δεοντολογίας για Επιχειρηματικούς Συνεργάτες, αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα στη Volkswagen Financial Services. Η επιτυχία μας βασίζεται στην Ακεραιότητα και τη Συμμόρφωση. Μπορούμε να αποφύγουμε ζημιές στην εταιρεία μας, τους υπαλλήλους και τους επιχειρηματικούς μας εταίρους μόνο εάν τηρούνται οι κανόνες και τα πρότυπα. Κατά συνέπεια, κάθε παράπτωμα πρέπει να αναγνωρίζεται γρήγορα, να αξιολογείται και να αποκαθίσταται άμεσα. Για τον σκοπό αυτό, έχουμε αναθέσει στο Κεντρικό Γραφείο Ερευνών να λειτουργήσει για λογαριασμό μας ένα ανεξάρτητο, αμερόληπτο και εμπιστευτικό Σύστημα Αναφοράς Παραβιάσεων.
Ένας βασικός πυλώνας του Συστήματος Αναφοράς Παραβιάσεων είναι η τήρηση διαδικαστικών Αρχών και Εγγυήσεων. Έτσι διασφαλίζεται η μεγαλύτερη δυνατή προστασία για τους αναφέροντες, τα εμπλεκόμενα πρόσωπα και τους υπαλλήλους που συμβάλλουν στη διερεύνηση των αναφερόμενων παραπτωμάτων. Για τον λόγο αυτό, μέσω των καναλιών επικοινωνίας μας, σας παρέχεται η δυνατότητα επικοινωνίας και υποβολής αναφοράς ανώνυμα. Σας διαβεβαιώνουμε, επιπλέον, ότι:
- Δε θα προβούμε σε καμία ενέργεια για τον εντοπισμό ανώνυμων αναφερόντων, οι οποίοι δεν κάνουν κατάχρηση του Συστήματος Αναφοράς Παραβιάσεων του Ομίλου μας.
- Δεν ανεχόμαστε την πρόκληση αντιποίνων προς τους αναφέροντες και όλα τα πρόσωπα που συμβάλλουν στις έρευνες.
- Τα αναφερόμενα πρόσωπα τεκμαίρονται αθώα μέχρι να αποδειχθεί η παράβαση.
- Οι έρευνες διεξάγονται με απόλυτη εμπιστευτικότητα.
- Οι πληροφορίες υποβάλλονται σε επεξεργασία μέσω μιας δίκαιης, γρήγορης και προστατευμένης διαδικασίας.
Πώς επεξεργαζόμαστε την αναφορά σας;
Εξειδικευμένοι και έμπειροι συνάδελφοί μας στο Κεντρικό Γραφείο Ερευνών εξετάζουν διεξοδικά κάθε αναφορά για πιθανή ανάρμοστη συμπεριφορά από υπάλληλο του Ομίλου Volkswagen και την παρακολουθούν συστηματικά. Αρχικά, θα λάβετε μια επιβεβαίωση παραλαβής. Στη συνέχεια, το Κεντρικό Γραφείο Ερευνών αξιολογεί την αναφορά σας. Αυτό περιλαμβάνει τη συλλογή γεγονότων, ιδιαίτερα από τον αναφέροντα, δηλαδή εσάς. Μόνο εάν αυτή η αρχική αξιολόγηση αναδείξει βάσιμες υποψίες παραβίασης, θα ξεκινήσει έρευνα από ειδική Μονάδα Έρευνας. Στη συνέχεια, τα αποτελέσματα της έρευνας θα αξιολογηθούν από το Κεντρικό Γραφείο Ερευνών και θα προταθούν τα κατάλληλα μέτρα. Πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση* και το αποτέλεσμα της διαδικασίας θα σας δοθούν χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
Πιθανές παραβιάσεις του Κώδικα Δεοντολογίας για Επιχειρηματικούς Συνεργάτες από προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένων σοβαρών κινδύνων και παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της προστασίας του περιβάλλοντος από άμεσους και έμμεσους προμηθευτές, μπορούν επίσης να αναφέρονται στο Κεντρικό Γραφείο Ερευνών - καθώς και κάθε άλλο συμβάν που απαιτεί σε κάθε περίπτωση άμεση δράση. Το Κεντρικό Γραφείο Ερευνών θα ενημερώσει τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες θα διεκπεραιώσουν το θέμα ανάλογα. Αυτό περιλαμβάνει ιδιαίτερα τη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την ελαχιστοποίηση ή τον τερματισμό παραβιάσεων ή/και κινδύνων. Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στα αγγλικά σχετικά με τις αρχές και τη διαδικασία του συστήματός μας για αναφορά παραβιάσεων εδώ.
*Ο χρόνος επεξεργασίας ποικίλλει ανάλογα με το αντικείμενο της διαδικασίας.
Τι είδους αναφορά επιθυμείτε να υποβάλετε;
Ένα παράπονο για προϊόντα ή υπηρεσίες προς την εξυπηρέτηση πελατών μας
Για να υποβάλλετε παράπονα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχονται από εμάς ή τους επιχειρηματικούς μας εταίρους (π.χ. αντιπροσωπείες αυτοκινήτων), μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ σχετικά τους τρόπους υποβολής παραπόνου, καθώς και για την Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων (σχετική ηλεκτρονική διεύθυνση complaints.greece@vwfs.com).
Ζητούμε την κατανόησή σας για το γεγονός ότι το Σύστημα Αναφοράς Παραβιάσεων δεν επεξεργάζεται παράπονα πελατών και, συνεπώς, αδυνατούμε να προωθήσουμε το αίτημά σας ή να προβούμε σε οποιαδήποτε ενέργεια, λόγω αναρμοδιότητας.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, απορίες ή οποιοδήποτε σχόλιο σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, βρείτε εδώ απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις και υποβάλλετε το ερώτημα ή το αίτημά σας με την συμπλήρωση της κατάλληλης φόρμας επικοινωνίας. Για οποιαδήποτε περαιτέρω ερώτηση, απορία ή σχόλιο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ηλεκτρονική διεύθυνση credit.support.greece@vwfs.com.
Μια αναφορά για πιθανή παραβίαση στο Σύστημά μας για Αναφορά Παραβιάσεων
Το Σύστημα Αναφοράς Παραβιάσεων προσφέρει διάφορα κανάλια για την αναφορά πιθανών παραπτωμάτων εργαζομένων των εταιρειών μας ή πιθανών παραβιάσεων του Κώδικα Δεοντολογίας για Επιχειρηματικούς Συνεργάτες ή σοβαρών κινδύνων και παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της προστασίας του περιβάλλοντος στην Εφοδιαστική μας Αλυσίδα.
Ωστόσο, αυτό δεν επηρεάζει το εκ του νόμου δικαίωμα επικοινωνίας σας με τις εξουσιοδοτημένες αρχές, όπως περιγράφεται παρακάτω.
Πώς μπορείτε να υποβάλλετε μια αναφορά;
Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες που περιέχονται στην αναφορά που υποβάλλετε στο Κεντρικό Γραφείο Ερευνών είναι όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένες, ώστε να μπορούν να υποβληθούν σε επεξεργασία και να διερευνηθούν με τον κατάλληλο τρόπο. Είναι χρήσιμο εάν η αναφορά σας καλύπτει τις ακόλουθες πέντε ερωτήσεις:
- Ποιός;
- Τί;
- Πότε;
- Πώς;
- Πού;
Βεβαιωθείτε ότι οι περιγραφές που περιέχονται στην αναφορά σας είναι εύκολα κατανοητές από άτομα που δεν είναι ειδικοί στον τομέα σας. Θα ήταν χρήσιμο εάν είστε διαθέσιμοι να απαντήσετε σε περαιτέρω ερωτήσεις.
Πού μπορείτε να υποβάλλετε μια αναφορά;
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (E-mail)
Μπορείτε να υποβάλετε μια αναφορά στο Κεντρικό Γραφείο Ερευνών μέσω e-mail (σε οποιαδήποτε γλώσσα): io@volkswagen.de.
Για παράπονα πελατών, επικοινωνήστε με τα κανάλια που αναφέρονται στην ενότητα "Ένα παράπονο για προϊόντα ή υπηρεσίες προς την εξυπηρέτηση πελατών μας".
Ταχυδρομική Διεύθυνση / Αυτοπροσώπως στο Κεντρικό Γραφείο Ερευνών
Ταχυδρομική Διεύθυνση:
Volkswagen AG, Central Investigation Office
Mailbox 1717
Berliner Ring 2
38436 Wolfsburg, Germany
Αυτοπροσώπως:
Παρακαλούμε κλείστε ένα ραντεβού εκ των προτέρων με την αποστολή ενός ηλεκτρονικού μηνύματος στη διεύθυνση: io@volkswagen.de.
Διαμεσολαβητές
O Όμιλος Volkswagen έχει ορίσει εξωτερικούς δικηγόρους για να ενεργούν ως Διαμεσολαβητές, οι οποίοι σας συμβουλεύουν σχετικά με το Σύστημα Αναφοράς Παραβιάσεων και διασφαλίζουν ότι οι αναφορές από καταγγέλλοντες που δεν επιθυμούν να ταυτοποιηθούν από την εταιρεία διαβιβάζονται στο Κεντρικό Γραφείο Ερευνών ανώνυμα.
Εάν θέλετε να έρθετε σε επαφή με τους Διαμεσολαβητές, μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας τους στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.ombudsmen-of-volkswagen.com
Διαδικτυακό κανάλι αναφοράς
Έχετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετε μια διαδικτυακή πλατφόρμα επικοινωνίας (Speak Up Line) για να επικοινωνήσετε με το Κεντρικό Γραφείο Ερευνών σε περισσότερες από 65 γλώσσες. Αυτό το σύστημα είναι εμπιστευτικό και τεχνικά προστατευμένο, ενώ σας επιτρέπει να υποβάλλετε αναφορά ανώνυμα. Μπορείτε να μεταβείτε στη διαδικτυακή πλατφόρμα επικοινωνίας μέσω του ακόλουθου συνδέσμου:
Βρείτε αναλυτικές οδηγίες στα αγγλικά για το πως να κάνετε μια αναφορά στη διαδικτυακή πλατφόρμα επικοινωνίας, μέσω εφαρμογής κινητού (app) ή μέσω τηλεφώνου εδώ.
Λήψη φωνής μέσω τηλεφώνου
Μπορείτε να αφήσετε ένα φωνητικό μήνυμα μέσω τηλεφώνου 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Αφού εισαγάγετε τον αριθμό τηλεφώνου (συγκεκριμένο για τη χώρα στην οποία βρίσκεστε), θα σας ζητηθεί να εισαγάγετε τον αναγνωριστικό κωδικό της εταιρείας. Στη συνέχεια, μπορείτε να υποβάλετε την αναφορά σας με ηχογραφημένο μήνυμα. Το Κεντρικό Γραφείο Ερευνών θα λάβει μόνο μια γραπτή απομαγνητοφώνηση. Καλέστε ξανά για να ακούσετε την απάντηση ή περαιτέρω ερωτήσεις από την ομάδα μας.
Για την Ελλάδα, καλέστε δωρεάν στον τηλεφωνικό αριθμό 0080 0441 45924 (προσβάσιμος μόνο από κινητά Cosmote και σταθερά ΟΤΕ) και έχετε έτοιμο τον αντίστοιχο αναγνωριστικό κωδικό για το ελληνικό υποκατάστημα της Volkswagen Bank GmbH και τη Volkswagen Financial Services Hellas A.E, από κοινού Volkswagen Financial Services [122322].
Βρείτε στα αγγλικά τον πλήρη κατάλογο με τους τηλεφωνικούς αριθμούς εδώ και επιλέξτε τον κατάλληλο για την χώρα ή την περιοχή σας.
Εφαρμογή Speak Up
Μπορείτε επίσης να κατεβάσετε την εφαρμογή "Speak Up - Listen for a change" από την People Intouch (μόνο από προσωπικές συσκευές) για πρόσβαση στο ασφαλές σύστημα αναφορών. Μέσω αυτής της εφαρμογής, μπορείτε να υποβάλετε την αναφορά σας γραπτώς ή να αφήσετε ένα φωνητικό μήνυμα (επίσης ανώνυμα). Θα χρειαστείτε τον αναγνωριστικό κωδικό για το ελληνικό υποκατάστημα της Volkswagen Bank GmbH και τη Volkswagen Financial Services Hellas A.E, από κοινού Volkswagen Financial Services [122322]. Συνδεθείτε ξανά για να δείτε την απάντηση της ομάδας μας ή να απαντήσετε σε περαιτέρω ερωτήσεις. Για να κατεβάσετε την εφαρμογή, μπορείτε επίσης να σαρώσετε τον κωδικό QR:
Έχετε περαιτέρω ερωτήσεις ή χρειάζεστε ένα τοπικό σημείο επαφής;
Ερωτήσεις ή προτάσεις για βελτίωση σχετικά με το Σύστημα Αναφοράς Παραβιάσεων μπορούν επίσης να απευθύνονται στο Κεντρικό Γραφείο Ερευνών.
Επιπλέον, μπορείτε να απευθύνεστε στο σημείο επαφής του Συστήματος Αναφοράς Παραβιάσεων του ελληνικού υποκαταστήματος της Volkswagen Bank GmbH και της Volkswagen Financial Services Hellas A.E. στην Ελλάδα για όλα τα θέματα που αφορούν το Σύστημα Αναφοράς Παραβιάσεων μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης whistleblowing.greece@vwfs.com.
Εξωτερικά Κανάλια Αναφοράς της Ελλάδας
Το ελληνικό κράτος έχει ορίσει εξουσιοδοτημένες Αρχές, οι οποίες δέχονται επίσης αναφορές ως εξωτερικά κανάλια αναφοράς, για ανάρμοστη συμπεριφορά και παραβιάσεις, που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Ν. 4990/2022. Το εξωτερικό κανάλι αναφοράς για την Ελλάδα είναι η Εθνική Αρχή Διαφάνειας.
Μπορείτε να υποβάλλετε την αναφορά σας εδώ.
Σημαντική σημείωση: Βρείτε εδώ χρήσιμες πληροφορίες που πρέπει να λάβετε υπόψιν σας, πριν την υποβολή της καταγγελίας σας, το είδος της καταγγελίας που επιθυμείτε να υποβάλετε, καθώς και όλα τα διαθέσιμα εξωτερικά κανάλια της Ελλάδας.